TikTok marketing profi kezekben Győrben és országosan.
TikTok hirdetési fiók kezelés, TikTok kampányok menedzselése és készítése virális tartalommal
TikTok marketing szolgáltatásunk igénybevétele esetén nem csak egy újabb kiadást könyvelhetsz el cégednek, hanem egy szisztematikus, stratégia alapján megtervezett hirdetési fiók kezelést, kiegészítve TikTok üzleti oldal (alkotói fiók) menedzselésével. Videós tartalmainkban akár élőszereplőket, akár MI-vel ellátott digitális avatarokat használunk az általunk megtervezett kampányok, hosszú évek alatt megszerzett marketing tapasztalatunkkal kiegészítve ütnek akkorát mint a lórúgás. Fiatal színészekből kiépített hálózatunk felhasználásával az élőszereplős videós tartalmak teljesen életszerű, megfogó szituációkat játszanak el, amit éppen a céged iparága megkíván. Ettől lesznek igazán virálisak és nagy erejűek.
Neked is ismerősek ezek a mondatok? :) “Te TikTok-ozol?
“Áhh, dehogy csak letöltöttem, de nem használom.”
“Csak a gyerekeimnél láttam.”
“Hallottam, hogy van de nem érdekel”
"Csak a fiatalok használják, nekem nincs ott a célközönségem"
Inkább beszéljenek a számok és a tények.
TikTok marketing - Beszéljenek a számok
Magyarországon a TikTok 2022. elején már 2,17 millió felhasználót számlált, ami óriási növekedés az előző évekhez képest. Ez a szám 2019-ben még csak 340.000 volt. Ez egy 6,38x-os növekedés, ami bizonyítja, hogy nem csak egy fellángolásról beszélünk, hanem a social világ átalakulása zajlik jelenleg.
Miért válassz TikTok marketinget?
A fenti statisztikák már önmagukért beszélnek. Az is egyértelműen látszik, hogy a TikTok egyre jobban terjed Magyarországon, továbbá az idősebb generáció is már előszeretettel elkezdte használni, ami a tendenciát nézve tovább fog erősödni.
Egy kis segítség a TikTok generációk beazonosításában:
-
X generáció - 1965 - 1979 között születtek
-
Y generáció - 1981 - 1996 között születtek
-
Z generáció - 1997 - 2010 között születtek
Tehát összességében már 2021-ben is 14% volt az X generáció a TikTok-on, aminek a legidősebb tagjai 50+-os felhasználók. Ha ehhez még hozzáadjuk az Y generációs 19%-át, akkor egyértelműen megcáfoljuk azokat az embereket, akik azt állítják, hogy a TikTok marketing csak a fiataloknak lehet hatékony.
Aki már találkozott a populárisabb hirdetési rendszerekkel mint a Facebook, Google, Bing tudja nagyon jól, hogy konverziós kampányok esetében, ahol vásárlásokra, esetleg lead-ekre összpontosítunk ott a CPM mutató (1000 elért ember költsége) jellemzően 1000-2000 Ft is lehet főleg a hirdetés drágulások óta. Na és ezzel szemben a TikTok ezt egy jól optimalizált kampány esetén 500 Ft-ért tudja 2024-ben.
Ez azt jelenti, hogy a TikTok marketing során használt kampányok akár átlagban 6x is olcsóbbak lehetnek más platformokkal szemben és a hirdetési visszaemlékezés is erősebb a videós tartalmaknak és a kevés hirdetésnek köszönhetően.
De lehetnek még ennél is fontosabb indokok? Azt kell mondjuk, igen! TikTok marketing az igazi rejtett fegyver.
100+
ELKÉSZÍTETT VIDEÓS TARTALOM
20K+
TIKTOK KÖVETŐ SZERZÉSE
80+
TIKTOK KAMPÁNY LEBONYOLÍTÁSA
15+
TIKTOK SZEREPLŐ HÁLÓZATUNKBAN
Miért jó cégednek a TIKTOK marketing?
Az utolsó mohikánok egyike, ahol m még jó tartalommal olyan virális organikus elérésünk lehet, ami akár azt is megengedheti nekünk, hogy ne hirdessünk.
ORGANIKUS ELÉRÉS
Ha van platform amit jó szívvel ajánlunk márkaépítésre, akkor a nr. 1 az a TikTok.
Elképesztően tudja csökkenteni a márkaépítés, normál esetben lassú folyamatát.
EXTRA MÁRKAÉPÍTÉS
A TikTok igazoltan a legjobb hirdetés visszaemlékezés mutatóval rendelkezik.
A videós tartalmak felhasználására a legkiválóbb medolgás jelenleg a marketing elemek közül.
VIDEÓ EREJE
Egyre többen ismerik fel a marketingesek közül is, hogy a hirdetések drágulása miatt érdemes nyitni a TikTok felé is, viszont nagyon sokan szenvednek azzal, hogy hatékony videós tartalmat tudjanak készíteni ésszerű áron.
KEVÉS A "LÁBNYOM"