A Google Ads(régi nevén Google Adwords) az a hirdetési platform, ahol a Google keresési és display hálózatán megjeleníthetjük hirdetéseinket. Beállíthatunk remarketing hirdetéseket is, amik már olyan embereknek szólnak, akik kapcsolatba léptek a weboldalunkkal. Lényegre törően az Ads a Google online hirdetési platformja, ahol létrehozhatjuk hirdetéseinket, amivel weboldalunkra látogatókat irányítunk a konkurenciánk elől. Készíthetünk, akár egy jól megtervezett, összetett Google Ads kampányt vagy csak önálló gyors hirdetést. Ezeket a hirdetéseket bizonyos kulcsszavakra adjuk fel, aminek a költsége függ az adott kulcsszó verseny körülményeitől.
Google Ads csomagjainkat megfelelően testre szabtuk induló vállalkozások, közép vállalatok és nagy vállalatok számára is. Természetes, hogy az igények nem egyformák. Az ajánlott hirdetési költségkeret a profilra szabott csomagok sikerességét segítik elő.
Mi az a Google Ads hirdetés?
Google Ads hirdetések Győrben
Google Ads hirdetési kampányok Győr városában
-
Egy jól megtervezett Google Ads kampány Győrben nagyon nagy segítséget nyújt egy induló weboldal forgalom generálásában. A kezdetben az elkészült weblapunk a keresési találatok hátsó sorában esetleg, ha nem kereső optimalizáltuk megfelelően akkor biztosan a 4. vagy 5. oldalon kap helyet. Ez egyenlő azzal, hogy a havi látogatottságunk nulla lesz. Az első oldalon lévő találatok a forgalom 91,5%-át nyerik el.
-
Az online marketing eszközeink közül, ha honlapunkat szeretnénk reklámozni a legjobb lehetőség a Google Ads rendszere. Ezekkel a kampányokkal kiegészíthetjük a már folyamatban lévő keresőoptimalizálásunkat így már a kezdeti időszakban is elegendő látogatót vonzva. Ugyanis a Google Ads kampányok azonnal akár az első helyek egyikén mutathatják meg vállalkozásunk, cégünk termékeit vagy szolgáltatásait.
-
Minden kulcsszóra más és más nehézségű a bekerülés, azaz nagyobb a költség. Ezt az adott iparág jellemzői és a konkurencia erőssége szabja meg. Fontos,hogy Google Ads kampányainkban megtervezett hirdetéseinkért csak akkor kell fizetnünk, ha arra valaki rá kattintott. Ezeket nevezzük angolul PPC(Pay Per Click) hirdetéseknek magyarul kattintás alapú hirdetéseknek.
Google Ads keresési hirdetések
Napjainkban már, ha szeretnénk valamit vásárolni esetleg valamilyen információra van szükségünk egyből beírjuk a Google keresőjébe, ahol válaszokat kaphatunk. A Google Ads kereső hirdetései pontosan ezért tudnak nagyon hatékonyak lenni, mert a hirdetéseink ezek között a találatok között jelennek meg legfelül, ha megfelelő a kampány optimalizálása.
Mit érdemes tudni a Google Ads keresési hirdetésekről?
-
Pay Per Click azaz kattintás alapú hirdetésekhez tartozik ezért csak akkor kell fizetned, ha valaki rá is kattint
-
Te határozhatod meg, hogy mennyit szeretnél költeni maximum egy kattintásért
-
Beállítható, hogy milyen eszközökön jelenjenek meg csak a hirdetések (számítógép,telefon)
-
Földrajzi helyek szerint hirdethetünk így magas ROI(hirdetés megtérülés) mutatót produkálhatunk
-
Hirdetéseink 1-2 órán belül már aktívak
-
A kampányokat és hirdetéseket bármikor szüneteltethetjük vagy leállíthatjuk
-
Teljesen testre szabható,hogy milyen kereső kifejezésekre szeretnénk csak hirdetni
Milyen előnyei vannak a Google Ads keresési hirdetéseknek?
-
olyan embereket érünk el, akik éppen azt a terméket vagy szolgáltatást keresik, amit hirdetünk
-
mérhető, hogy hány kattintásból szereztünk bevételt(konverzió)
-
nyomon követhető, hogy az emberek milyen tevékenységet végeztek a weboldalon(Google Analytics)
-
hirdetési újságokkal, hirdető táblákkal ellentétben csak azért fizetünk, ha valakit érdekelt is a hirdetésünk
Google Ads Display hirdetések
Ezek azok a Google Ads szöveges, képes, banneres hirdetések, amiket a weboldalak böngészésénél láthatunk. Helyileg bárhol megjelenhetnek a weblap kialakítása szerint, viszont csak olyan oldalakon, akik engedélyezték a Google Display hirdetések megjelenítését és csatlakoztak a Google Adsense hálózathoz.
Mit érdemes tudni a Google Ads Display hirdetésekről?
-
Eldönthetjük, hogy kattintásért vagy a hirdetés megjelenéséért akarunk-e fizetni
-
Pontosan beállíthatjuk a célközönségünket (hely, nem, életkor, érdeklődési kör)
-
Kiválaszthatjuk, hogy weboldalakon, mobil applikációkban vagy mindenhol hirdetünk-e
Milyen előnyei vannak a Google Ads Display hirdetéseknek?
-
olyan embereket érünk el, akik éppen azt a terméket vagy szolgáltatást keresik, amit hirdetünk
-
mérhető, hogy hány kattintásból szereztünk bevételt(konverzió)
-
olyan oldalakon és alkalmazásokban jelenik meg a hirdetésünk, ahol az emberek a mi termékeinkkel kapcsolatos témákban érdekeltek
-
szintén nyomon követhető, hogy az emberek milyen tevékenységet végeztek a weboldalon(Google Analytics)
Google Ads remarketing hirdetések
Sok esetben előfordul, hogy az alatt a pár másodperc alatt nem tudjuk kellőképpen megragadni a weboldal látogatónk figyelmét esetleg valami megzavarja őket a folyamatban és megrendelés, ajánlatkérés nélkül távoznak.
Ilyenkor jön számításba a Google remarketing hirdetés, ami azoknak az embereknek hirdet célirányosan, akik már valamilyen formában kapcsolatba léptek a weboldalunkkal és vásárlásra ösztönözhetjük a távozókat.
Ezek a hirdetések szintén a keresési és Google Display hálózaton történnek tehát nem egy önálló hirdetési csatornáról beszélünk, viszont annál hatékonyabbról. Elérhetjük a potenciális vásárlókat a keresési találatok között, a weboldalak banner hirdetéseivel,Gmail promóciókkal és a Youtube-on.
Mit érdemes tudni a Google Ads remarketing hirdetésekről?
-
rövid követő kódot helyezünk el a weboldalunk HTML kódjában ezáltal követhetőek lesznek a látogatóink
-
lehet szöveges vagy képes hirdetést is elhelyezni a hirdetési hálózatokon
-
dinamikus remarketing hirdetést is létre tudunk hozni, amit a felhasználó által nézett termékek képeiből generál a rendszer
Milyen előnyei vannak a Google Ads remarketing hirdetéseknek?
-
már vásárolt látogatóknak kiegészítő termékeket tudunk ajánlani
-
újra elérhetjük azokat az embereket, akik a vásárlás kapujában távoztak
-
olyan oldalakon és alkalmazásokban jelenik meg a hirdetésünk, ahol az emberek a mi termékeinkkel kapcsolatos témákban érdekeltek
-
szintén nyomon követhető, hogy az emberek milyen tevékenységet végeztek a weboldalon(Google Analytics)
Az Google Ads használata a fent említett információk alapján egy induló vállalkozás, cég tökéletes online marketing eszköze a kezdetekben. Hatékony lehet azonban ugyanúgy forgalom élénkítésre egy régóta működő weboldal / webshop esetén is, amivel konkurenciánk elől jól megtérülő forgalmat irányíthatunk át hozzánk. Ha jól használjuk egy igazán bomba megoldásként erősíti a marketing rendszerünket.
Mi tudjuk, hogy Neked mi a legjobb megoldás! Minek kísérleteznél?
7K+
ELKÉSZÍTETT KAMPÁNY
5M+
HIRDETÉS KATTINTÁS ÉVENTE
200M
MEGJELENÉS ÉVENTE
300M
HIRDETÉSI KÖLTÉS ÉVENTE
Google Ads vagy keresőoptimalizálás?
A helyes kérdés inkább az, hogy melyiket mikor alkalmazzuk!
1. Teljesen friss marketing
Teljesen új weboldal / webshop esetén a Google Ads a díjnyertes választás. A mai modern online marketing alapja a helyesen beállított méréstechnika és a gyűjtött adatok mennyisége, amit az algoritmus és mi marketingesek használunk.
A Google Ads kampányokkal tudunk a lehető leggyorsabban adatgyűjtésbe kezdeni és mellette nem mellékesen profitot is termelni már az elején.
2. Marketingszerűséged van
Nagyon fontos itt már a tűpontos elemzés a cég jelenlegi marketing rendszerével kapcsolatban, hogy stratégiai alapú szakmai véleményt lehessen formálni.
Ebben a fázisban sok esetben a Google Ads párhuzamosan működik már a SEO erejével, hiszen a 2 indirekt módon erősíti egymást, ami mindkettő marketing elem hatékonyságát javítja.
3. Komolyan tolod az ipart
Ha komolyabban költesz már havi szinten a marketingre elképzelhetetlennek tartjuk, hogy még nincs Google Ads kampányod.
Ebben az esetben már nagyon indokolt az organikus forgalom erősítése is, ha még nem tetted meg a SEO bevezetését a marketing rendszeredbe.
Miért jó cégednek a Google Ads alkalmazása?
Minél előbb jobb helyezést érünk el weboldaladon annál hamarabb tehetsz több profitra szert!
Több látogató = Több bevétel
TÖBB BEVÉTEL
Hivatalos Google Partnerként büszkék vagyunk azokra a szakmai ROAS (hirdetés megtérülés) rekordokra, amit Google Ads-en érünk el. Fiókjainkban nem ritka a 20x-os megtérülés, amit bármikor megmutatunk Neked!
SZAKMAI REKORDOK
Egy adatvezérelt marketing rendszer alappillére Magyarországon és a nemzetközi piacokon is.
Szabályokkal, scriptekkel annyira szabályozható marketing csatornáról beszélhetünk, amennyire csak szeretnénk.
ADATVEZÉRELTMARKETING
A Google Ads már több, mint egy évtizede bizonyítja piaci létjogosultságát a hirdetési szférában. Folyamatos fejlődésével lekezeli a technikai kánaánt, ami a napjainkat övezi és nem mellékesen olyan környezetet teremt, ahol rentábilis hirdetéseket futtathatunk.
PPC KIRÁLY